Lõuna-Ameerika kruiis

Marsruut:
ArgentiinaUruguaiTshiiliBrasiilia

6. detsember 2008 2:21

Terekest siit tangolinnast Buenos Airesest!
Meil on siin kellaaeg 21.45 ja teil seal kolmveerand kaks oosel. (Pagan, sellel arvutil pole tapitahti). Kuid kyll te aru saate:-) Joudsime siis ohtul kenasti kohale, auto oli vastas MR. Teimanni silt kenasti napuvahel. Anti katte kott kus sees voucher hotelli ja transpordi kohta ning mobiiltelefon koos laadijaga. Kellegi oma. Tuhkagi aru ei saanud. Tana selgus, kui helistas vene keelt konelev Natalja ja tundis elavat huvi meie olemise-elamise kohta. Pakkus igakülgset abi ja noustas kuidas siin linnas olla ja kaituda, pakkus ka ekskursioone. Helistab veel tana ohtul. See on selle firma tootaja, kelle kaudu te meile hotelli broneerisite. Me oleme aga ise ka omaarvates asjad hasti lahendanud. Hotell on viimase peal (Sirje ytles) – tegelikult ka. Vaga puhas ja tapselt kesklinnas. Siit on igale poole lihtne minna, kuna linn on kenasti ristkyliku kvartaliteks jaotatud. Kenad inimesed siin teenindavad, saame yhtviisi inglise keelest aru ja raagime – probleeme vahe. Pakkusid ja me votsime vastu jargmised asjad: homme hommikul saame personaalse auto koos juhiga 5 tunniks, kes meid viib koikidesse BA vaatamisvaarsustesse. Lõuna-Ameerika kruiis, tangoOhtul aga viiakse meid tangofestivalile, mis toimub yks kord aastas ja seekord on see just 6. detsembril. Ka seal on meil saatja, kes toob ja viib ja saadab meid kogu aja sellel yritusel. Oeldi, et ta seisab meie korval ja ei lase meil kaduma minna:-) (Tegelt on see tangofetival aasta tippyritus). Siis eile, kui teleka lahti tegime, oli igas programmis uudis Madonna kontserdist ja naidati teda paris pikalt igas saates. Ei teagi, kas on tangofestivlist agedam syndmus? Ilm on siin vaga ilus, taevas pole yhtegi pilve ja temperatuur seal kuskil +30 ringis. Tana kaisime siis selles “lihtsa linnaplaaniga” linnas omapead. Pohiline koht oli kirik, mis tahistab BA asutamist ja seal korval olev kalmistu kus on Evita Peron maetud. See oli ilus koht ja kovasti rahvast ja lilli, votsime ka lounat seal lahedal vaga monusas tanavarestoranis. Moelge vaid – 5. dets. eestlase jaoks! Sirje ytleb,et inimesed siin on vaga ilusad – toelised prouad ja harrad. Tegelikult ka on siin koik ilusad ja puhtad – inimesed ja tanavad ja pargid ka:-) Rohelust palju ning autod ei haise. Hoiatatakse kyll kogu aeg, et oma asju peab hoolikalt hoidma ja palju kallist nodi pole vaja kaasas vedada.

8. detsember 2008 21:50

Eile joudsime siis laevale – on teine kyll unistuste laev. Koik on vaga ilus ja laeval ka tegemist kyll ja kyll. Ujuda saab, paevitada – mida iganes! Soogikohti palju, hommikust ohtuni teenindajad viisakad ja vaga sobralikud. Eile ohtusoogil tutvusime meie lauas olevate kahe Saksa noormehega – umbes 40sed:-) Maru sobralikud ja yks Tallinnaski kainud. Tana kaisime nendega Montevideo vaatamisvaarsusi vaatamas. Yks oli hea kodutoo teinud ja teadis kõik paremad vaatamisvaarsused ara. Nii saime odavalt hakkama – ekskursioon maksis kahe peale 140 USD. Selle siis hoidsime kokku:-) Kajutis kukkusime otse voodisse ja tukkusime hea une. Temperatuur umbes 33 kraadi. Sirjel sellest kõndimisest ka jalatallad villis. Aga on teine roomus, sest ostis endale kuldkingad:-) Pool liitrit olut laeval 7,50 USD, vein oli 32 USD. Noh, see veel ei heiduta, sest jube hea on olla:-) Linnas maksis 2 olut, 1 Pepsi ja 1 vesi kokku 7 USD – kreisi, eks?:-) Votavad siin Montevideos ka doltsi ja Argentina raha. Vahva vark! Yhed Eestimaa venekeelsed reisijad on ka laevas, kuid nemad vennastusid leedukatega ja rohkem eestlasi pole taheldanud. Homme on merepaev ja siis jalle sadam. Igal hommikul pannakse kajutisse selle paeva plaan, mis parasjagu tulemas on. Ohtul tehakse voodi yles ja pannakse kenasti ka kardinad ette. Oosel oli vaga vaikne. Ega ma iga paev internetis ei kai – aega lihtsalt pole siin laeval:-))) Aga internet maksab pm 0.50 USD / minut.

14. detsember 2008 20:31

Heipas nyt!
Meie laevas on ikka kaks soomlast ka. Eestlasi on kokku 6 inimest ja ennae – yks mu vana hea tuttav!:-) Suhtleme muidugi ka:-) Eile kaisime Maailma Lopus – Ushuaias. Imeline loodus!!!! Kogu aeg ca 10 kraadi sooja ja kova tuul. Siin on nii, et 5 minutit ja ilm muutub – nagu siin nad ise raagivad, on siin 4 aastaaega ja koik yhe paeva jooksul. Tana Cape Horn. Seda naidati 2 tunni jooksul laevalt lausa 2 korda. Olime selle aja pardal valjas – kova tuul, 6 kraadi sooja ja juuksed tuulest koga aeg pysti:-) Nyyd siis alustame reisi lounast pohja poole sooja. Kapten igatahes vahemalt lubas, et varsti saab sooja. Ainult homme pidi veel pisut pilves olema. Laeval tegemist palju – tana ujusime ja olime jakuzzis – seal oli nagu keev vesi. Siis kaisime tantsutunnis ja oppisime tsa-tsa-tsad. Saime selgeks ka:-) Ohtul pidulik riietus ja uus yritus. Igal ohtul toimuvad kontserdid ja showd. Eks see sook on siin ikka ka vaga rikkalik. Muutume juba pallikesteks – vist… Kaime saksa poistega kogu aeg matkamas – tanu sellele saame palju põnevamalt ja odavamalt. Yks neist teeb kogu aeg head kodutood ja teab sihtkohtadest palju. Nendega ka vaga lobus – kogu aeg saab kõvasti nalja:-) Pilte olen teinud juba ligi 1000 ja Sirjel on kaks tundi videot ka. Seega saab parast palju meenutada. Tegelikult on ka niisugune tunne, et olime maailma lopus… VAGEV!
Vaatamata tuulele on laev vaga tasane ja vaikne. Uni laevas vaga hea.

17. detsember 2008 17:07

Tere, siit kuumast Punta del Estest!
See on siis Uruguai ilusaim puhkuselinn. Ja toesti on ka ilus ja puhas. Kitsal poolsaarel – kahel pool meri paistab. Paike looskab, rannad ilusad puhtad. Nyyd laheme siit randa, proovime kuidas vesi on. Rahvast rannas palju, keegi vees pole. Vast neil on kylm? Siin kevad ka alles:-) Oleme sealt kylmast lounast ara sooja pohja poole tulnud. Veelkord – see linn on toesti vaga puhas. Ja imelik kyll aga paike kaib vastu kellaosutit:-) Meil oli kaks merepaeva. Merepaevad on vaga meeldivad. Saab lebotada, basseinis ujuda ja saunas kaia ning kuumas jacuzzis vedeleda. Ja kogu aeg merevaade…:-) Ohtused kontserdid on vaga tasemel, naudime neid taiega. Eile oppisime Argentina tangot. Opetajad olid tangoshow tahed. Ohtul pidasime aga sõbra synnipaeva. Istusime 12-ni, hommikul aga juba kell 6.30 yles ja sadamasse – linna avastama. Laev jäi merele, meid toodi paatidega maale. Siin on nii ilus paikesepaiste ja joulutunnet ei ole absoluutselt. Igal juhul ei isuta ka verivorsti jarele:-) Kapten ytles,et keskmiselt votab reisija kruiisil yhe nadala jooksul 4 kilo juurde. Oudne!!! Eile soime laeval pirakat kalkunit – see tundus kyll 10 kg-ne olevat, ilmselt kasvatavad seda hormoonidel:-) Tana saab internetis laiata – siin maksab 1 tund 1 USD – laeval oli kaks seanssi kokku 30 doltsi. PRRRR! Tanaseni olen teinud vast 800 pilti:-) Kaarte jatkub – miks mitte! Kirjutame siin muljeid kogu aeg yles, et siis kodus “raamatusse raiuda”. Saksa poisid on vast kyll paar, Sirje ytleb,et nad vaga armsad. Ja meil nendega on ka toesti vaga hea klapp. Dinneril vahetame paeva muljeid. On jah siin laeval nii, et kogu aeg saad telekast vaadata mis su arve saldo on. Teengi seda korra paevas. Ja peab ütlema, et ega see rahakotti roomusta 🙂 Saksa poiss ytles, et ta parem ei vaata, et mitte tuju rikkuda:-D. Laevast lennujaama sai siin tellida transfeeri 45.- USD per inimene. Linn suur ja muidu voib jama tekkida, parem siis nii. Loodame, et saame ikkagi kõik korda, sest kirjas oli, et kohtade arv piiratud.
Nyyd siis laheme randa ja hiljem labi shoppingu tanavate sadamasse.

19. detsember 2008

19-ndal külastasime Brasiilia linnakest Porto Belo. Õhtul, kui laev sadamas seisis, tulid kohalikud suurt reisilaeva vaatama. Sõitsid autodega lausa rannale, pildistasid ja uudistasid seal päris kaua. Vaatasid meid nii kui ahve loomaaias. Ega neid vist nii suured laevukesed siin tihti külasta:-) Porto Belo on niisugune unine väike linnake. Igal juhul on seal hea soe. Ja merevesi ka umbes 30 kraadi.

20. detsember 2008

20. detsembri hommikul lõppes meie reis Sao Paulos (Santos). Laevalt maha tulemine viibis paar tundi. Meil puudus pabistamiseks õnneks põhjus, kuna meie lennukini oli päris palju aega. Tark on alati seda reisi planeerimisel silmas pidada. Leidus meil seal inimesi, kellel jäi lennuki väljumiseni 5 tundi ja mis tundus piisav. Kuid tõsiasi on see, et kui kohe laevast maha ei saa, siis ongi nii, et paneb ikka kõvasti närveldama (teadaolevalt nad siiski jõudsid lennukile). Sadamast lennujaama sõitsime bussiga 2,5 tundi. Tee viis vahepeal mägedesse, kus sõitsime lausa pilvedes või pilvede kohal. Väga muljetavaldav igatahes:-)

Tee viis ka läbi maailma suuruselt kolmanda linna – Sao Paulo. Elamus missugune.

Lennujaamas jõudsime kenasti asjad korda, veidi süüa ja siis lennukile ja Frankfurdi poole. Lõpuks kodus vastavalt lennugraafikutele.

Igal juhul laabus kõik suurepäraselt alates 03. detsembrist kui lahkusime Tallinnast kuni 21. detsembrini kui saabusime Tallinna. Ei olnud ühtegi tõrget ega mingeid ärevaks tegevaid juhtumisi.

Meie sõbrad sakslased olid kuni 2. jaanuarini Rio de Janeiros. Neil jälle oli lennukini piisavalt aega ja nad ostsid laevalt ka Sao Paulo linnaekskursiooni. Ja selle küllalt kalli ekskursiooniga polnud nad lõppkokkuvõtteks üldse rahul. Kogu puhkusereisiga jäid aga meie sõbrad ja meie väga rahule:-)

Kruiisipäring

Oops! We could not locate your form.